FOLLOWERS

5.12.11

IO E TE TRE METRI SOPRA IL CIELO

El que em sorprèn és no haver abandonat per complet les meves esperances, que semblen absurdes i irrealitzables. I, no obstant, m'aferro a elles i segueixo creient en la mateixa bondat de l'home. Ara sé que va ser tot una farsa, una mentida, un engany. Jo crec en els fets, no en les paraules. Em pots dir mil vegades t'estimo, que si no m'ho demostres, no et creuré. No obstant, vaig ser estúpida i et vaig creure en aquells moments. Ara veig que no m'has estimat mai com jo ho he fet, i encara em vols fer creure que m'estimes? Va home va, jo a una persona que l'estimo no l'oblido de la nit al dia. Jo no passo d'estar malament a estar perfecte. Tot sentiment necessita un temps de repòs, i si no necessita aquest temps, és que no va ser real.

Va ser tot una mentida, i el que em dol més, és que jo et vaig creure.












Yo estaba a tres metros sobre el cielo contigo, pero, cuanto más alto estás,
 más fuerte es la caída.

No hay comentarios:

Publicar un comentario